Zostań PRO! i zamień swój program InsERT GT na dający znacznie więcej możliwości system linii InsERT nexo PRO. Od 3 do 30 kwietnia 2023 możesz to zrobić aż 60% taniej. Oprócz tego do każdego upgrade’u dostaniesz za darmo multimedialne szkolenie krok po kroku do swojego nowego programu (regularna cena szkolenia to nawet 349 zł netto, w zależności od programu), a w przypadku przejścia na Subiekta nexo PRO – również roczną licencję do modułu POS – interfejs dotykowy.
Bogata funkcjonalność i szybkość działania programów InsERT nexo PRO usprawnią kluczowe procesy w Twoim biznesie. Przejście na tę nowoczesną linię otworzy przed Twoją firmą lub biurem rachunkowym całkiem nowe możliwości.
Co zyskujesz z InsERT nexo PRO
Programy InsERT nexo PRO są bardzo intuicyjne i proste w obsłudze. Dodatkowo, dzięki szkoleniu krok po kroku, które w tej promocji dostaniesz całkiem za darmo do każdego zakupionego programu, poznasz wszystkie możliwości systemu, które pozwolą rozwinąć Twój biznes. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zalety linii:
- Łatwa rozbudowa programu
Możesz korzystać z gotowych rozwiązań przygotowanych przez naszych Partnerów lub stworzyć własne rozszerzenia.
- Personalizowany interfejs
Widzisz przejrzyste informacje przystosowane do specyfiki swojej pracy, jak np. raporty, a także funkcje, z których najczęściej korzystasz.
- Zarządzanie widokami
Określisz własny widok w programie, z wybranymi filtrami, kolumnami czy raportami.
- Raporty własne
Przygotujesz do analizy dowolne dane z programu, np. dotyczące sprzedaży w danym okresie w podziale na cechy asortymentu. Raporty umożliwiają przedstawienie najważniejszych informacji dotyczących działalności firmy wraz z operacjami eksportu i importu.
- Wydruki własne
Stworzysz dowolne wydruki, które spełniają potrzeby poszczególnych klientów. Dodatkowo dodasz do wydruku faktury sprzedaży informacje o nierozliczonych dokumentach, tak aby kontrahent wiedział, ile dokumentów ma jeszcze do opłacenia.
- Zaawansowane pola własne
Zewidencjonujesz dodatkowe informacje w programie, np. o klientach, towarach czy fakturach.
- Biblioteka załączników
W jednym miejscu zapisujesz i przechowujesz bez limitu dokumenty i pliki w dowolnym formacie (o określonej wielkości). Możesz też nadawać im różne statusy.
- Role użytkowników
Szybko nadasz uprawnienia poszczególnym użytkownikom programu. Wystarczy, że wcześniej zdefiniujesz poszczególne role w firmie, np. administrator, kasjer, handlowiec, a potem jednym kliknięciem przypiszesz danej osobie odpowiednie dostępy.
- Flagi własne
Stworzysz własne flagi do oznaczania poszczególnych pozycji. W ten sposób możesz oznaczyć np. dokumenty sprzedaży, dokumenty księgowe, zapisy ewidencji VAT czy umowy o pracę. Flagi pozwalają np. ustalić status dokumentu czy jego kategorię.