Sello – wdrożenia zdalne

Gdy sprzedaż właściwie całkowicie przenosi się do Internetu, trzeba ją tak zorganizować, by transakcje obsługiwane były szybciej, dokumenty i płatności przepływały pod większą kontrolą, a kontakt z klientem był niezakłócony. Możecie do tego celu wykorzystać program Sello – system do zarządzania sprzedażą na Allegro.

Nie czekaj, zgłoś się do nas! Zdalnie wdrożymy u Państwa program i przeprowadzimy szkolenie.

Jak działa Sello?

Towary wybrane w programie Subiekt GT zostają zaimportowane do Sello, a z poziomu Sello możemy towar ten wystawić na aukcji internetowej. Aukcje dodane poprzez Sello pojawiają się w serwisie Allegro, możemy też zaplanować datę i godzinę wystawienia aukcji. Dodatkowo umożliwia przygotowanie jednolitych szablonów, zbiorcze aktualizowanie i śledzenie trwających aukcji, elastyczną zmianę listy towarów oraz cen za wysyłkę. Dzięki integracji platform umożliwi wystawienie, tworzenie i modyfikację dokumentów magazynowych i sprzedażowych w programach Subiekt, jeśli klient zakupi towar, – Sello automatycznie utworzy w Subiekcie dokument wstępny np. zamówienie od klienta. Po zakończeniu transakcji możemy wystawić dokumenty końcowe, które również automatycznie pojawią się w Subiekcie np. faktura vat sprzedaży wraz z wydaniem magazynowym. W końcowej obsłudze transakcji umożliwia obsługę różnych dostawców pocztowych i różne typy przesyłek oraz dodanie i wydruk listu przewozowego, wraz z możliwością śledzenia przesyłki po jej nadaniu.