Opis

Subiekt 123 to łatwy i intuicyjny w obsłudze system fakturowania. Daje także możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów. Aby używać aplikacji wystarczy tylko dostęp do internetu, a sama praca z programem możliwa jest z dowolnego miejsca. Z programu również mogą korzystać przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Inne wersje językowe – ukraińska i rosyjska – dostępne są w ramach podstawowej licencji i nie są dodatkowo płatne. Dokumenty sprzedażowe generowane za pomocą powyższego programu wystawiane są w języku polskim.

Subiekt 123 należy do tej samej rodziny co program Subiekt. Ta aplikacja online została skrojona na miarę potrzeb dla firm szukających łatwego i prostego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

Program w wersji podstawowej obejmuje funkcje bazowe, czyli fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami i usługami oraz towarami. Wartą uwagi cechą jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.

Subiekt 123 jest zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu znaleźć się w biurze rachunkowym. Natomiast biura, które zakupią specjalną wersję – przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, będą mogły bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, których obsługują przy użyciu takich programów jak Rachmistrz nexo lub Rewizor nexo.

Najważniejsze możliwości Subiekta 123:

  • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie faktur i paragonów online;
    dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w obcej walucie;
  • prowadzenie bazy usług i towarów – tworzenie grup produktów oraz ich wyszukiwania w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy i jej danych;
  • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • dostęp do aplikacji w ramach jednego abonamentu dla kilku pracowników tej samej firmy;
  • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy
    z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności;
  • szybki i łatwy dostęp do najczęściej wykonywanych czynności lub najczęściej obsługiwanych klientów poprzez indywidualne ustawienie pulpitu.